Η Χελμός

Σε μία εποχή έντονων ρυθμών και συνεχών εξελίξεων, ορισμένα πράγματα αποδεικνύονται διαχρονικά.

 

Η ΧΕΛΜΟΣ, η πρώτη Βιομηχανία Γάλακτος στην Πελοπόννησο, είναι υπερήφανη, γιατί στηρίζει την πρόοδο και την ανάπτυξή της σε ακλόνητες αρχές και διαχρονικές αξίες:

 

  • Στην επιμονή και αφοσίωση σε προϊόντα υψηλής ποιότητας
  • Στο σεβασμό στον καταναλωτή
  • Στην αγάπη των ανθρώπων της για τη δουλειά τους

 

Από το 1979 μέχρι σήμερα, η πορεία της εταιρείας καταγράφει συνεχείς επιτυχίες, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, και σταθερά ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης, οι οποίοι ενισχύουν καθημερινά τη σημαντική θέση της ΧΕΛΜΟΥστη διεθνοποιημένη αγορά.

 

goat

Η συνταγή της επιτυχίας μας απαρτίζεται από τα παρακάτω σημεία:

 

  • Παραμένουμε πιστοί στην παράδοση και φιλοσοφία μας, η οποία μας έχει βοηθήσει να φτάσουμε στο υψηλό επίπεδο που βρισκόμαστε και μας οδηγεί να πάμε ακόμα πιο ψηλά.
  • Διατηρούμε το “οικογενειακό” περιβάλλον στην ΧΕΛΜΟΣ, παρά το μέγεθος της επιχείρησης και τον όγκο των εργασιών της.
  • Βρισκόμαστε στο κέντρο παραγωγής της πρώτης ύλης, στα βοσκοτόπια της Ορεινής Αχαΐας και Ηλείας. Δίνουμε μεγάλη σημασία στη συλλογή μίας εξαιρετικής ποιότητας πρώτης ύλης, και αυτό το επιτυγχάνουμε διατηρώντας πολύ καλές σχέσεις συνεργασίας με τους παραγωγούς και ελέγχοντας από κοντά κάθε στάδιο παραγωγής και επεξεργασίας, από τη σωστή διατροφή και υγεία των ζώων, μέχρι το τελικό προϊόν να φτάσει στον καταναλωτή. Το γάλα είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της διατροφής του ανθρώπου από την πρώτη στιγμή της ύπαρξής του και σε όλη τη διάρκεια της ζωής του και η πιο σημαντική πρώτη ύλη για την ΧΕΛΜΟΣ. Η εταιρεία μας χρωστάει την ύπαρξη και την ανάπτυξή της στο γάλα.
  • Προσφέρουμε στον καταναλωτή μία σταθερά υψηλή και ασυμβίβαστη ποιότητα προϊόντων.

Με πίστη στην επιτυχία των στόχων μας και διάθεση για εντατική δουλειά, συνεχίζουμε την προσπάθειά μας για μία ΧΕΛΜΟΣ, όσο το δυνατόν ισχυρότερη, για ένα μέλλον όσο το δυνατόν καλύτερο. Για μία ΧΕΛΜΟΣ που να μπορεί να ανταποκρίνεται με πλήρη επιτυχία στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή και να ικανοποιεί όλες τις απαιτήσεις του για ποιότητα, απόλαυση και υγεία, ενώ παράλληλα να απαντά με επιτυχία στις προκλήσεις της σημερινής διεθνοποιημένης αγοράς και να ενισχύει ακόμη περισσότερο την ηγετική θέση που επάξια κατέκτησε στη σύγχρονη βιομηχανία τροφίμων.

2